pixel
logo pixel header flower pixel
pixel pixel pixel pixel pixel
logo 2 pixel header 2 pixel Viva
pixel pixel pixel pixel pixel

Aktualności
Witamy
Sportowcy
Edukacja
Linki
O nas
-
.....::: VEGE RUNNERS :::......
.
Forum
kalendarz imprez
.
..VEGE GRAND PRIX..
.
.
wyniki 2010
Podsumowanie 2010
wyniki 2011
Podsumowanie 2011
wyniki 2012
Podsumowanie 2012
-
-
Kontakt
-
-
-
tomato17.jpg
pixel   Tu jesteś: >> Aktualności arrow O nas arrow Vege Runners arrow Co jedzą Vege Runnersi?


lis 26 2010
Co jedzą Vege Runnersi? PDF Drukuj E-mail
Ula   
2010-11-26

Specjalnie dla początkujących Vege Runnersów przygotowaliśmy tygodniowy jadłospis wegetariańskiego sportowca. Zawiera menu dostosowane pod względem żywieniowym do potrzeb osoby o wysokiej aktywności fizycznej. Wszystkie potrawy zostały wypróbowane przez klubowiczów - są bardzo smaczne i łatwe w przygotowaniu. Zapraszamy do lektury! 

Image

 

Poniedziałek

ŚniadanieŚwieże owoce
ObiadKrem z brokułów + Ryż+leczo z czerwoną fasolką+surówka marchwiowo-jabłkowa
KolacjaWarzywa na parze (marchew, brokuł, kalafior, cukinia, fasolka szparagowa, szpinak, pieczarki)
Słodka przekąska na koniec dnia :)Gofry razowe na słodko/słono

 

Wtorek

 

ŚniadanieMusli / Owsianka z suszonymi owocami/pestkami/orzechami i bananem
ObiadZupa pomidorowa z brązowym ryżem lub razowym makaronem + kotlety z ciecierzycy + surówka z kapusty pekińskiej
KolacjaKukurydza gotowana + twarożek z migdałów i ogórka kwaszonego
Słodka przekąska na koniec dnia :)Ciastka owsiane

 

Środa

 

ŚniadanieKoktajl bananowy z natka pietruszki lub szpinakiem (4-6 bananów, natka pietruszki lub szpinak)
ObiadZupa fasolowa + Kasza gryczana z sosem grzybowym i duszonymi warzywami i buraczkami
KolacjaSzaszłyki warzywne z kuskusem
Słodka przekąska na koniec dnia :)Chałwa/gorzka czekolada/sezamki/orzechy/daktyle

 

Czwartek

 

ŚniadanieChrupkie pieczywo lub wafle ryżowe z dżemem / masłem orzechowym / tahini
ObiadZupa jarzynowa + Makaron z sosem pomidorowo-czosnkowym 
KolacjaBurito/tortilla + fasola + tofu
Słodka przekąska na koniec dnia :)Batoniki musili / zbożowe / bakaliowe

 

Piątek

 

ŚniadanieKaszka kukurydziana na słodko z owocami
ObiadZupa dyniowa + zapiekanka z ziemniaków i kiszoną kapustą
KolacjaRyż z jabłkami i cynamonem i rodzynkami / daktylami
Słodka przekąska na koniec dnia :)Sałatka owocowa

 

Sobota

 

ŚniadanieRazowe pieczywo z warzywami + pasta z awokado / pasztet sojowy / parówki sojowe
ObiadKrupnik + Pierogi z soczewicą + sałata w sosie vinegret
KolacjaKanapki z pastą z ciecierzycy i warzywami
Słodka przekąska na koniec dnia :)Ciasto ( piernik marchewkowy / razowiec na bananach/ ciasto daktylowo-kokosowe)

 

Niedziela

 

ŚniadanieNaleśniki ze szpinakiem / dżemem
ObiadMiso + papryka faszerowana
KolacjaMakaron z szpinakiem + surówka (sałata z warzywami, zioła, awokado)
Słodka przekąska na koniec dnia :)Lody z mrożonych bananów i malin/wiśni/truskawek

Przypominamy, że na diecie wegańskiej konieczna jest suplementacja witaminy B12. Dobrym jej źródłem są suplementy powszechnie dostępne w aptekach lub fortyfikowane produkty (takie jak mleko sojowe, czy płatki śniadaniowe)

Inne wegańskie menu na 21 dni na stronach Vivy!



pixel
Najnowsze
*****
Viva!
Magazyn Vege
Polsoja
Vege MTB
-
-
Nasz biegowy blog :
>>> VegeRunners.pl
pixel pixel pixel pixel pixel
pixel pixel Powered by Veggies pixel pixel
pixel pixel pixel pixel pixel
pixel pixel pixel pixel pixel
pixel pixel pixel pixel pixel
pixel
© 2006 WegeSport.pl
Advertisement